Re: Kondenzatory KXG 220-330uF 160V nebo podobný?

cipisek.cipr na seznam.cz cipisek.cipr na seznam.cz
Úterý Prosinec 11 14:47:38 CET 2012

Souhlas, po technicke strance hodlam udelat to co pisete, proto jsem take
vybral radu KXG, neni sice primarne razena mezi LowESR, ta u vyrobcu konci
zpravidla na 100V. KXG ma nejvetsi Iripple, jaky jsme nasel, 330uF/160V Irip
3.1A na 100kHz. Problem je s dostupnosti, ECOM nema v nabidce a Mouser je
drahy.
Zvazoval jsem pouzit  KXG 100uF/160V, sice by to i pri 9ks vyslo levneji nez
4x 330uF od Mousera, ale to uz je spise nez baterie prapor kondenzatoru,
ktery se nevejde na DPS.

TSW je Matsushita Electric (panasonic), bohuzel najit k nim DS je nemozne,
sam tu mam bednu nejakych jinych Panasonicu, pokud me pamet neklame slusne
konve 2500uF/35V s zmerenym ESR cca 30mOhm, ale i kdyz mam original bednu se
vsema popiskama i product number, nikde jsem nenasel DS a to jsem se docela
snazil. Zkratka nejaky OEM produkt pro velkeho zakaznika s nezverejnenymi
parametry. Nicmene kdyby to melo DS asi bych je nekoupil za  0.1$/ks :-)

C.