Re: Re: Kondenzatory KXG 220-330uF 160V nebo podobný?

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Prosinec 11 11:40:01 CET 2012

Pane kolego abcd....xyz,

sneste se na zem a přestaňte šetřit na klíčovém prvku SMPS. Použijte co
nejlepší LOW ESR, minimálně 105 C kondenzátory Nippon ChemiCon, Rubycon,
Panasonic atd. Bližší typy bych mohl vyjmenovávat, ale jistě si je
dohledáte sám.

Dejte jich co nejvíc paralelně (baterie), dbejte na layout přívodů
(nejlépe hvězda) kvůli rovnoměrnému zatížení, dobře chlaďte (tj. i
mezery mezi nimi), nepřekračujte katalogové údaje zejména U max a I ripple.

TSW je kdovíco kdovíodkud.

To je tak vše. Za málo peněz málo muziky.

---
Jirka