interlock po slovensky

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Úterý Prosinec 11 11:07:00 CET 2012

este par prikladov, ide mi naozaj o to slovo "interlock"

temperature interlock
flooding interlock
radiation interlock
injection inhibit interlock
machine interlock chain

potom sa od toho samozrejme odvijaju bezpecnostne procedury typu:
override interlock
strap interlock
disable interlock

atd. Takze interlock