I2C lock-up

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Pondělí Srpen 20 16:08:44 CEST 2012

Resil jsem neco podobneho cca pred 8 lety. Stavalo se to po resetu
watchdogem. Jinak to bylo to same, co popisujete vy. Pridal jsem
clockovani do inicializace firmwaru a od te doby je pokoj.

Ktery slave to je, byste asi poznal malym seriovym odporem na SDA slave a
podle polarity na nem byste nasel, ktery drzi SDA na log.0.

Lada