I2C lock-up

Ondrej leguanolog na seznam.cz
Pondělí Srpen 20 21:18:27 CEST 2012

Také jsem se s tím setkal. Zařadil jsem tam poněkud jiný reset - viz
http://ww1.microchip.com/downloads/en/AppNotes/01028B.pdf strana 7.
Problém byl, že I2C modul tohle neuměl, takže jsem tam zařadil něco
jako: start bit a za ním 24 bit clk, start bit a za ním 16 bit clk a
nakonec stop bit.

I tak ale I2C GPIO expandér nefunguje korektně a někdy nezareaguje
správně (=nevygeneruje ACK) na start bit a svou adresu (asi něco
podobného jako váš problém). Obvykle pomůže, pokud se mu start bit a
adresa pošlou znovu.

Nakonec jsem přišel na poněkud elegantnější řešení - na I2C se vykašlat
a všude natahat SPI. Je rychlejší, snadnější na obsluhu a nikdy s ním
nejsou podobné problémy.

Ondřej