I2C lock-up

j s jarin.hw na gmail.com
Úterý Srpen 21 09:45:31 CEST 2012

Mas pravdu, Iout je definovane pri prude 100uA a frekvencii 3,3MHz, co
mi pride ako charakterizacia SPI zbernice a nie I2C. Nikto normalny
nebude I2C prevadzkovat tak, aby prud cez otvoreny kolektor pri
logickej nule bol 100uA - to by boli asi 33kOhm pull-up-y. To je na
moj vkus trochu vela.
Pozeral som sa na to osciloskopom a vsetko vyzera OK, logicka nula od
mastera, od EEPROM alebo od displeja vyzera rovnako.

Dňa 20. augusta 2012 17:05, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a: