RE: OT: jak jsem naletěl

Jan Kral kral na fortech.cz
Sobota Srpen 18 21:04:25 CEST 2012

Hmm, tak jsem si nakonec ty obchodni podminky precetl a obavam se, ze ma tazatel smulu. O platnosti smlouvy (a ostatnich sporech) ma rozhodovat predem urceny rozhodce, ktery urcite nebude neutralni. Krome jinyho je tam pasaz hovorici o to, ze kdyz je dotycny 2mesice v prodleni, tak se automaticky zesplatnuje cela castka az do konce platnosti smlouvy, coz bude zrejme kvuli tomu, ze kdyz uz zacnou vymahat dluh, tak pekne na cely rok dopredu. Takze reviduji sve predchozi doporuceni a asi bych platil. Navic bych se pokusil dane firme jejich podnikani co nejvic zneprijemnit podanim zaloby pro nekale praktiky apod. Trochu slusnejsi firma by pri objednavce pres webu placene sluzby dotycneho vyslovne upozornila, ze si objednava placenou sluzbu, aby to bylo naprosto jasne.
Kazdopadne je tento styl tzv. podnikani pekne svinstvo, ktere je nastavene za ucelem toho lidi nachytat. Navic jsou prava obou stran vyrazne nevyrovna v prospech poskytovatele.

S pozdravem JK