OT: jak jsem naletěl

Jiri Foldyna jiri.f na avizo.cz
Sobota Srpen 18 21:19:09 CEST 2012

Dne 18.8.2012 20:51, Petr King napsal(a):
> Podpis neni podminka.
> Dulezite je, prokazat umysl uzavrit smlouvu a k tomu staci, kdyz dotycny
> odsouhlasi podminky, ze sveho emailu klikne prokazatelne na odkaz a
> nebo, opise kod, ktery mu prisel do obalky.

Docela by mně zajimalo, jak lze dokázat úmyslné kliknutí na odkaz. Tedy
jak žalobce prokáže, že konkrétně X.Y. je tou osobou, která úmyslně
klikla na odkaz nebo opsala kód? Tedy pochopitelně v případě, že X.Y.
neřekne, že na odkaz klikl nebo kód opsal a pak si vše rozmyslel.
Existuje nějaké precedentní soudní rozhodnutí v této záležitosti?

JF