OT: jak jsem naletěl

Petr King petr.king na atlas.cz
Sobota Srpen 18 20:51:08 CEST 2012

Podpis neni podminka.
Dulezite je, prokazat umysl uzavrit smlouvu a k tomu staci, kdyz dotycny
odsouhlasi podminky, ze sveho emailu klikne prokazatelne na odkaz a
nebo, opise kod, ktery mu prisel do obalky.

Kdybyste potreboval podpis na smlouve, jak by pak fungovaly s mlouvy s
mobilnimi operatory, kde staci rict ano, chci ten pausal v hovoru, ktery
se nahrava a posleze jste do urciteho data prichozi balicek nevratil.

Tazatel take pise, ze ve smlouve, kterou odklikl aniz by ji cetl, byla
moznost sluzbu vratit bez udani duvodu. Pokud ho z toho nekdo "vyseka"
potrel by tim zakladni principy podnikani. Vite, kolik by se naslo
vychcanku, kteri by uzavreli smlouvy, cerpali vyhody a pak by rekli, ze
to vlastne vubec nechteli?

Je to sice draha zkusenost, ale ponauceni, ze smlouvy, i kdyz jsou na x
stran se vyplati dneska cist. Dneska Vas oje*e i nejlepsi kamarad, pokud
z toho ma nejaky profit. Natoz cizi firma. Ja uz nepodepisu nic, aniz
bych si to neprecetl. A je mi uplne jedno, jestli si mezitim protistrana
ohryze tuzku.

P.