Avast detekuje Trojana

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Úterý Srpen 14 21:58:46 CEST 2012

Dne 14.8.2012 21:04, Jirka napsal(a):
> Skutečně jste to  očekávat mohl, protože (pokud třeba nepoužíváte nějaký
> speciální software), tak je to jediná rozumná cesta, jak se takovýmto a
> podobným potížím vyhnout.

A mnoho jinych si treba privodit

> Ano, sám jsem taky měl otrocky omezené myšlení, ale to už je opravdu
> dlouho a dnes to nechápu.

Je zajimave ze uplne stejny problem reportuje i pan Troller na OS, ktery
to dle vas resi...IMHO jste si dost nabehnul.

RV

P.S. flame je zbytecny, momentalne vam pisu z NB s instalovanym Ubuntu
12.04 LTS, na kterem funguje SKORO vsechno opravdu bez problemu
(nefunguje ctecka prstu a HW tlacitka ovladani hlasitosti ;-)