Avast detekuje Trojana

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Srpen 14 22:19:09 CEST 2012

> A mnoho jinych si treba privodit

Kdybych měl nějaké, které stojí za řeč, nepoužíval bych Linux (asi) a
rozhodně bych ho nechválil.

> Je zajimave ze uplne stejny problem reportuje i pan Troller na OS, ktery
> to dle vas resi...IMHO jste si dost nabehnul.

Pane kolego, já jsem svojí odpovědí nereagoval na regulaci hlasitosti,
ale na dotaz, jak řešit zavirování (?) systému. Možná by to chtělo lépe
číst...viz též předmět (než se posléze změnil).

> P.S. flame je zbytecny, momentalne vam pisu z NB s instalovanym Ubuntu
> 12.04 LTS, na kterem funguje SKORO vsechno opravdu bez problemu
> (nefunguje ctecka prstu a HW tlacitka ovladani hlasitosti ;-)

Já neflamuju a ani nechci, píšu pouze věcné zkušenosti. Když si dáte
pozor na hardware, je problémů minimum (např. na těch mnou používaných
Thinkpadech fungují i čtečky otisků, i když je nepoužíváme).

---
Jirka