Avast detekuje Trojana

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Srpen 14 21:04:36 CEST 2012

Skutečně jste to  očekávat mohl, protože (pokud třeba nepoužíváte nějaký
speciální software), tak je to jediná rozumná cesta, jak se takovýmto a
podobným potížím vyhnout.

Ano, sám jsem taky měl otrocky omezené myšlení, ale to už je opravdu
dlouho a dnes to nechápu.

A to jsem těch wokenních licencí zaplatil slušnou řádku...

---
Jirka