Citac s lepsi nez zemedelskou ns

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Pondělí Srpen 6 20:35:43 CEST 2012

Co se mi nelibi na RB hodinach?
Asi jsme si uplne nerozumeli, nemam nic proti RB hodinam, jiste budou
presnejsi nez dva kruhove oscilatory v FPGA ,ovsem zaroven budou neskonale
zravejsi, drazsi a vetsi nez reseni,ktere se cele schova do FPGA :-)

Kdyz je rec o vyhradach vuci RB.
- nedavno se to zde probiralo a hlasila se rada lidi ,kteri si RB na Ebay
koupili a RB lampa jim v tom nefunguje.
- LPRO-101 vyzaduji , pokud si spravne pamatuji 24V
- docela to zere
- stejne bych jedny uzil, ale na Ebay jsem je pod 75$ nenasel, kdo prodava
funkcni LPRO-101 po 15$, hned jedny beru :-)

Jinak receno muj napad nechce konkurovat RB ani H normalu  co do presnosti,
ovsem oni nemuzou memu napadu konkurovat co do velikosti a ceny. Ovsem mozna
to je cele jen zbozne prani a ty dva oscilatory si budou delat co chteji
zcela nepredvidane. Asi nezbude nez je zkusit zrealizovat  a promerit

>A meri to dle ocekavani? Vic nez 200MHz hodiny jste z toho nevytah?
Meri to stejne jako kontrolni profi citac, cili dle ocekavani.
Pocitam, ze by to mohlo chodit do frekvence 300-350MHz, zatim netestovano.

>To nejpresnejsi zapojeni ma v soucasnosti asi 13000x DFF nebo 3-LUT,
architektura pomaloid Actel PA3E.
S bohuzel nemam zadne zkusenosti

Hutta

P.S. S tim C jsem to nedomyslel, jde pouzit i pro neopakujici se deje.