Citac s lepsi nez zemedelskou ns

Marek Peca marek na duch.cz
Pondělí Srpen 6 20:51:09 CEST 2012

> Co se mi nelibi na RB hodinach?
> Asi jsme si uplne nerozumeli, nemam nic proti RB hodinam, jiste budou
> presnejsi nez dva kruhove oscilatory v FPGA ,ovsem zaroven budou neskonale
> zravejsi, drazsi a vetsi nez reseni,ktere se cele schova do FPGA :-)

O tohle mi nejde, ja narazim na to slovni spojeni "cosi rozladeneho od
cinana" --> konkretne na to, co vas desi na ladeni Rb hodin mag. polem.

> Kdyz je rec o vyhradach vuci RB.
> - nedavno se to zde probiralo a hlasila se rada lidi ,kteri si RB na Ebay
> koupili a RB lampa jim v tom nefunguje.

Ksefty s Cinou jsou levne, ale maji sva uskali. Vetsinou to jde resit i po
takhle vypecenem nakupu; ja reklamoval (jine cetky) asi 2x a vzdy plne
spokojen -- jednou zasilka nedorazila (mozna nebyl podvod, byly vanoce),
podruhe dorazilo neco, cehoz jakost nebyla moc dobra (foto mezikrouzek).
Cinani pod hrozbou zaporne zpetne vazby zareagovali velmi ochotne.

Lampa je choulostiva, u LPRO-101 je vyhrivana na 100 Celsiu a Rb je vuci
tomu sklu dost agresivni.

> - LPRO-101 vyzaduji , pokud si spravne pamatuji 24V

Tak pravi dokumentace, pravdou je, ze s rozjedou i na 12V, ale nahrivaji
se asi 10 minut :-)

> - docela to zere

Hodne. Je tam 2x topeni.

> - stejne bych jedny uzil, ale na Ebay jsem je pod 75$ nenasel, kdo prodava
> funkcni LPRO-101 po 15$, hned jedny beru :-)

Ja tuhle cenu dostal vlastne omylem, ale je z toho patrne, na kterou
hranici se da smlouvat.

> Jinak receno muj napad nechce konkurovat RB ani H normalu  co do presnosti,
> ovsem oni nemuzou memu napadu konkurovat co do velikosti a ceny. Ovsem mozna
> to je cele jen zbozne prani a ty dva oscilatory si budou delat co chteji
> zcela nepredvidane. Asi nezbude nez je zkusit zrealizovat  a promerit

Do toho.

> Meri to stejne jako kontrolni profi citac, cili dle ocekavani.
> Pocitam, ze by to mohlo chodit do frekvence 300-350MHz, zatim netestovano.

Nechapu, co znamena "meri" a "netestovano", resp. jaky je rozdil mezi
merenim a testovanim konkretne ve vasem pripade.

> architektura pomaloid Actel PA3E.
> S bohuzel nemam zadne zkusenosti

To je jedno, predstavte si jednoduchou architekturu, kde nejsou zadne
rezy, ale proste jen dlazdicky, ktere mohou byt bud DFF, nebo 3-vstup LUT.
Predstavu o velikosti navrhu to snad dava. V soucasnosti se snazim
vylepsit presnost zhruba pri zachovani poctu bunek, uvidime, co prinesou
pokusy koncem leta. Taky jsem hodne zvedav na vysledky teplotni zavislosti
(zde i u nas plati: "meri", ale "netestovano" [uplne]).

ZdraviM.P.