Citac s lepsi nez zemedelskou ns

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Pondělí Srpen 6 15:44:13 CEST 2012

Smyslem je seznamit se s FPGA a pronikdnout do problematiky :-)
Reseni je minimalne o 2x15$ levnejsi nez rozladene veci od cinanu,
Umoznuje merit i neopakujici se deje, narozdil od padesetileteho C a opet je
o C a ADC levnejsi.
Cele se to vejde do radove desti CLB.

>Vestavena PLL v FPGA v nasem pokusu mela single-shot jitter ~35ps RMS,
tohle bude mit nejspis mnohem vic.
Ja se nehadam neb nevim, jen si rikam, ze 2 x 4 prvky kousek od sebe na
stejnem kremiku  budou po dobu 1n, vuci sobe, nejspise mnohem lepsi nez 35ps
RMS nebo taky ne a proto se ptam :-)

Na digitalni zpozdovaci linku to jiste nema, tuto problematiku hodlam
prostudovat az v dalsi etape :-)
Kdyz jste to nakousl, jaka je sporeba zdroju a kde nactu neco o teto
problematice a jeji realizovatelnosti v necem jako Spartan 3?
Tohle jsem vymyslel sam, zpozdovaci linku nevymyslim tu mohu max obkreslit.

Hutta