OT: HP Pavilion DV6 - trocha te negativni publicity

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Pondělí Srpen 6 09:53:06 CEST 2012

firma taky nic jineho nez " IBM Thinkpad" nepouziva ...
ted mi vymenili muj T43 a T420s a po 2 mesicich odesel centralni vetrak ...
prijel technik, vymenil a ... nejdou repraky, asi zapomel na nejakej kablik :-).
ten notas je sirokouhlej .. :-).
ale jinak je vse pri starem a mam ho rad a libi se mi :-).
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jirka
Sent: Monday, August 06, 2012 9:34 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT: HP Pavilion DV6 - trocha te negativni publicity

> notebooky se nekupuji ve "sleve" (zadarmo drahy) v Elektroworldu -
> vlastne neznam jedinou vec, kterou bych tam koupil, ale to uz je jina
> pohadka.

Už jsem tu tuším psal, že NB a PC zásadně nakupuju jako "repasované", z NB jsem se soustředil na IBM Thinkpad. Spokojenost, jen to naštěstí není "in" (třeba v naprosté většině nemá odporně lesklý a dokonce ani širokoúhlý display).

Licence Windows - kdybych je nedej Bože potřeboval - je v ceně, záruka je za příplatek až dvouletá, ale vzhledem k částce to asi není až tak podstatné. Zatím ještě neodešlo na žádném nic.

Distribucí Linuxu je na výběr přehršel.

Ne, nehraju si na tom, ale firemně pracuju. Chápu, že v MS a jiné podobné masáži to zní neuvěřitelně, ale je to tak.

---
Jirka