OT: HP Pavilion DV6 - trocha te negativni publicity

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Srpen 6 09:34:05 CEST 2012

> notebooky se nekupuji ve "sleve" (zadarmo drahy) v
> Elektroworldu - vlastne neznam jedinou vec, kterou bych tam koupil, ale to uz
> je jina pohadka.

Už jsem tu tuším psal, že NB a PC zásadně nakupuju jako "repasované", z
NB jsem se soustředil na IBM Thinkpad. Spokojenost, jen to naštěstí není
"in" (třeba v naprosté většině nemá odporně lesklý a dokonce ani
širokoúhlý display).

Licence Windows - kdybych je nedej Bože potřeboval - je v ceně, záruka
je za příplatek až dvouletá, ale vzhledem k částce to asi není až tak
podstatné. Zatím ještě neodešlo na žádném nic.

Distribucí Linuxu je na výběr přehršel.

Ne, nehraju si na tom, ale firemně pracuju. Chápu, že v MS a jiné
podobné masáži to zní neuvěřitelně, ale je to tak.

---
Jirka