OT: HP Pavilion DV6 - trocha te negativni publicity

petrkubac petrkubac na 802.cz
Pondělí Srpen 6 08:13:48 CEST 2012

> Je treba, abychom vsichni prekonali pohodlnost a
> reklamovali.

Tak uz mam zpravu z reklamacniho servisu - pry USB konektor mechanicky
ulomeny  (v dobe bezolova zadny div) + zasah uzivatele do notebooku - k
pricine THERMAL SHUTDOWNU, ktery jediny pouzitelnost notebooku fakticky
vylucoval - se nevyjadrovali - asi to neni chyba, ale vlastnost

HP ma dokonaly "EKOSYSTEM" - Notebook je vyroben tak mizerne ze vas stovkami
drobnych "vad / vlastnosti" tak otravi, ze je jasne ze ani po oprave to
stejne nebude lepsi tak se zarucni opravy ani prilis nedomahate.
Pro takove vyrobky ma slezske "po nasimu" nareci vyraz "zdorbo" - viz nazev
kapely "Mnaga a Zdorb"

V kazdem pripade jsem pritelkyni vysvetlil, ze tak jak se podprsenky nekupuji
ve sleve v Lidlu - notebooky se nekupuji ve "sleve" (zadarmo drahy) v
Elektroworldu - vlastne neznam jedinou vec, kterou bych tam koupil, ale to uz
je jina pohadka.

Zdravi Petr Kubac