Re: Re: OT: HP Pavilion DV6 - trocha te negativni publicity

Vojtěch Bubník bubnikv na seznam.cz
Pondělí Srpen 6 00:41:46 CEST 2012

> Správné uznání záruky je pro prodejce dobrý prodejní nástroj. Třeba já
> jsem si byl nedávno kupovat boty. Na jaře, když jsem už nechtěl chodit
> v zimních. Vybral jsem si, koupil jsem, zaplatil, byl jsem spokojen.
> Po třech dnech nošení jsem trochu víc zatáhl za tkaničky a poutko se
> utrhlo. Logicky bylo málo prošité, jinak by se to nestalo. Poutko se
> utrhnout nesmí. Donesl jsem je do prodejny a žádal okamžitou výměnu za
> nové boty nebo vrácení peněz.

Reklamace horkovzdušné pistole v OBI. Že prý ji musí zaslat do servisu, vyrozumění dostanu SMSkou. SMS přišla přesně bez jednoho dne za měsíc. Kdybych ji nedej bože v tu dobu potřeboval, musel bych si koupit další. Je třeba, abychom všichni překonali pohodlnost a reklamovali, už jen z toho důvodu, aby řetězce zjistily, že obstrukce jim přinášejí jen problémy.

Vojta Bubník