OT: HP Pavilion DV6 - trocha te negativni publicity

Pondělí Srpen 6 10:03:33 CEST 2012

Dne 6. srpna 2012 9:53 Kubat Tomas <tomas_k na comap.cz> napsal(a):
> firma taky nic jineho nez " IBM Thinkpad" nepouziva ...
> ted mi vymenili muj T43 a T420s a po 2 mesicich odesel centralni vetrak ...
> prijel technik, vymenil a ... nejdou repraky, asi zapomel na nejakej kablik :-).
> ten notas je sirokouhlej .. :-).
> ale jinak je vse pri starem a mam ho rad a libi se mi :-).

Reprák nevadí, bez toho může zbytek PC bez problémů fungovat. Nám
jednou borci od HP opravovali server a zapomněli připojit větrák na
CPU. Aspoň něco v tom smyslu (a taky něco o zabití) hulákal náš ajťák,
když běžel po chodbě a snažil se je dohonit než odjedou, aby jim
osobně vynadal ;)

P.K.