OT: dnesni piloti, ridici atd. (bylo: Re: ot: Posledni letraketoplanu Discovery)

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na hascomp.cz
Sobota Duben 21 22:00:20 CEST 2012


Tak treba to brzo upgradujou na kinect a bude to ovladani tak nejak 
jednodussi ;-)

Dne 21.4.2012 21:54, Michal Krestan napsal(a):
>
> Jen mi nejak neni jasne, jak by nekdo chtel potom v jedne ruce drzet 
> ovladace tahu motoru a v druhe rizeni letadla. U Boeingu je rizeni 
> mechanicky spolecne spojene pro obe sedacky, Airbus to ma tak, ze kdo 
> zmacne priority tlacitko, tak ten ridi, nebo se poloha side sticku 
> scita, takze kdyz jeden to da uplne vlevo a druhy vpravo, tak to leti 
> rovne :-) Mimo tedy hlasoveho varovani "dual input".
>
> Michal
>
> ----- Original Message ----- From: "Milan B." <milan na bastl.sk>
> To: <hw-list na list.hw.cz>
> Sent: Saturday, April 21, 2012 9:11 PM
> Subject: Re: OT: dnesni piloti,ridici atd. (bylo: Re: ot: Posledni 
> letraketoplanu Discovery)
>
>
> On 21.4.2012 20:19, Petr Labaj wrote:
>> A jaky je tedy prosim duvod toho, ze je joystick na opacne ruce ?
>> Je to jen kvuli tomu, ze si vyrobce zjednodusil konstrukci nebo to ma
>> nejaky hlubsi duvod?
>
> Ja si neviem dost dobre predstavit, ako by pilot na pravej sedacke v
> lavej ruke drzal sidestick a pravou obsluhoval stredne panely ...
>
> Takze ano, vyrobca si zjednodusuje konstrukciu, v opacnom pripade by asi
> musel urobit dvojmo skoro vsetko.
>
> Ale mne to pride uplne zajedno. Ak by mali knipel tradicne medzi nohami,
> takisto by ho musel drzat v opacnej ruke.
>
> -m-
>
>> Dekuji,
>> Petr Labaj
>>
>> ***********************************
>>
>> From: "Michal Krestan"<krestan na hw.cz>
>> To: "HW-news"<hw-list na list.hw.cz>
>> Sent: Saturday, April 21, 2012 4:26 PM
>> Subject: Re: OT: dnesni piloti,ridici atd. (bylo: Re: ot: Posledni 
>> letraketoplanu Discovery)
>>
>>
>>
>> Neni to tak, ja kdyz zacinal na dopravnim letadle, tak cely vycvik 
>> byl z prave sedacky druheho pilota a je tomu tak dodnes. Radsi se 
>> vsak nebudu vyjadrovat k tomu, jaka je dnes uroven novych pilotu, 
>> kteri chteji zasednout na sedacku druheho pilota dopravniho letadla. 
>> Zrovna tento mesic jsem absolovoval nekolik vycvikovych letu s 
>> piloty, ktere nase spolecnost vzala a musim rict, ze uroven jde nejak 
>> s casem dost dolu. Z toho celkem chapu, ze dnes uz zadna spolecnost 
>> nechce zamestnat pilota s minimalnim naletem 200 hodin, ale vyjimky 
>> se najdou. Dost zalezi na tom, jak kvalitni byla skola, ktera delala 
>> cely vycvik.
>>
>>              Michal
>>
>> _______________________________________________
>> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
>> Hw-list na list.hw.cz
>> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list



Další informace o konferenci Hw-list