Omezovač náběhového proudu

Jiri Foldyna jiri.f na avizo.cz
Čtvrtek Duben 19 17:20:46 CEST 2012

Dne 19.4.2012 15:51, Pavel Kadečka napsal(a):

> Píšete mj. "montáž do osvětlovacího tělesa" -->  kupte termistor jako
> součástku třeba v GME, k tomu dvě wago svorky (nebo šroubovací svorky)
> a máte montáž vyřešenou. Nebo i jednu wago svorku, termistor
> přichytíte jednou nohou do svorkovnice svítidla a druhou nohu
> připojíte pomocí svorky k přívodnímu drátu.
>
> P.K.

Ano, to je možnost. Jen mi to nepřijde jako nějaké extrémně robustní
řešení, protože ty termistory s drátovými vývody (aspoň podle obrázku)
zrovna mechanickou odolností nevynikají. Obávám se, že při montáži
navolno přívodní CYKY3x1,5 ten drátek od disku utrhne jako malinu. Jako
nouzovku bych to použil, ale jako dlouhodobě stabilní řešení mi to nepřijde.
Díky za tip.
JF