Omezovač náběhového proudu

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Duben 19 17:32:19 CEST 2012

A co ten NTC chytit do čokolády, příp. mu připájet tlustší vývody, aby je
ten šroubek neustřihnul? To už jste v těch ISO řešeních zapomněli, že
existuje takové jednoduché řešení?

----- Původní zpráva -----
Od: "Jiri Foldyna" <jiri.f na avizo.cz>

> Píšete mj. "montáž do osvětlovacího tělesa" -->  kupte termistor jako
> součástku třeba v GME, k tomu dvě wago svorky (nebo šroubovací svorky)
> a máte montáž vyřešenou. Nebo i jednu wago svorku, termistor
> přichytíte jednou nohou do svorkovnice svítidla a druhou nohu
> připojíte pomocí svorky k přívodnímu drátu.
>
> P.K.

Ano, to je možnost. Jen mi to nepřijde jako nějaké extrémně robustní
řešení, protože ty termistory s drátovými vývody (aspoň podle obrázku)
zrovna mechanickou odolností nevynikají. Obávám se, že při montáži
navolno přívodní CYKY3x1,5 ten drátek od disku utrhne jako malinu. Jako
nouzovku bych to použil, ale jako dlouhodobě stabilní řešení mi to nepřijde.