Re: Omezovač náběhového proudu

Čtvrtek Duben 19 15:51:45 CEST 2012

2012/4/19 Jiri Foldyna <jiri.f na avizo.cz>:
> Ano, tak to asi dopadne. Ptal jsem se dnes ve velkoobchodě, ale taky o ničem
> neví. Budu si to muset nějak zbastlit. Díky za odpověď.

Píšete mj. "montáž do osvětlovacího tělesa" --> kupte termistor jako
součástku třeba v GME, k tomu dvě wago svorky (nebo šroubovací svorky)
a máte montáž vyřešenou. Nebo i jednu wago svorku, termistor
přichytíte jednou nohou do svorkovnice svítidla a druhou nohu
připojíte pomocí svorky k přívodnímu drátu.

P.K.