Kabel je sluchatkam?

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Duben 18 14:23:19 CEST 2012

Tak potom nemají odpojitelnou šňůru jenom ty Monitory. S tou náhradou jsem
to myslel stejně, v této cenové kategorii prostě IMHO náhrada neexistuje,
zvlášť pokud se koupí starší za poloviční cenu.
Já měl K-701 po všech slevách a odpočtu DPH za 4500Kč a to byla natolik
neodolatelná cena, že jsem je musel koupit... ;)