Kabel je sluchatkam?

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Duben 18 13:43:44 CEST 2012

No podle vyrobce maji kabel odpojitelnej stale:
http://www.akg.com/site/products/powerslave,id,1063,pid,1063,nodeid,2,_language,EN.html

The detachable OFC cable has gold-plated plugs for optimum audio quality
and exceptional ease of service.

Nicmene tyhle MK2 maji nejakej jinej konektor na te musli - ja tam mam
tusim 3.5 jacka - ale nejakeho fortelneho - drzi tam pomerne dost.

No, ze jsem zatim nenasel nahradu jsem myslel tak, ze za ty prachy nic
lepsiho neni - nebylo mysleno absolutne.

K-701 jsem mel na usich take a nepresvedcilo me nic, ze bych mel
investovat misto 3kKc jeste o 5kKc navic. Toz tak.

Radek Vicek