Sluchatka (bylo: Re: Kabel je sluchatkam?)

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Duben 18 16:08:14 CEST 2012

Zkuste si někdy na kvalitní nahrávce a zesilovači poslechnout
Beyerdynamic DT-990 PRO. Je to už hodně let, co jsem je koštnul (možná
se právě začala vyrábět?) a málem jsem tehdy umřel...

Koukal jsem, že už se dostanou pod 5k, budu o nich vážně uvažovat,
jakkoliv se moje priority mezitím změnily.

---
Jirka