Kabel je sluchatkam?

Jiri Polasek jurp na volny.cz
Úterý Duben 17 19:18:45 CEST 2012

Fy Koss uz neni co byvala. Takze nejenom to Ostravske zastoupeni.
Sluchatka HQ-1, po 1 roce bezneho pouzivani praskl plastovy drzak sluchatkove musle.
Do OV to mam kousek, takze dotaz zda servis, nebo je mohu dovest, nebo prodej ND.
ND nedodavaji, dovest nelze, musi se poslat do servisu.
Poslano, uplatnovana zaruka, plus pridana registrace na dozivotni zaruku.
Prisly opravene zpet za 50,-Kc manipulacni poplatek + 110,-Kc dopravneho.
Ze by to melo byt zdarma v ramci zaruky-ha, ha. Pal to cert. Alespon sami od sebe
vymenili molitanove nausniky, protoze se uz z nich loupal "kozenko-lak".
Do 6 mesicu ten plastovy bazmek prasknul znovu. Nasran jsem si ho vypiloval z
kuprextitu. Po dalsich 6 mesicich praskl prozmenu plastovy protikus.
Ted lezi v koute pod stolem a nahradily je docasne/na vecne casy nejake Philipsky.
Proto u mne uz Koss nikdy vice. S takovou kvalitou, jsou zadarmo pri jejich
servisu drahe.
Se slzou v oku muzu vzpominat na stare Teslacke ARF-ky, nebo S2-ky z Brna.
Vse plechove, bytelne, na vecne casy.

JURP