Kabel je sluchatkam?

Úterý Duben 17 06:51:31 CEST 2012

Ja teda kupuju sluchatka za 100-200Kc takove musle v Kauflandu, Globusu
atp., daji se i levneji a nektere modely maji dost solidni kabel - treba
s jednema uz 2 roky pravidelne usinam a kabel to snasi prekvapive dobre.
Takze bych se asi podival po necem takovem, kabel vytezil a zbytek se da
pouzit jako chranic sluchu pri praci s motorovou pilou atp. ;-)