Kabel je sluchatkam?

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Duben 17 21:05:47 CEST 2012

Já přešel na AKG, ale už to taky není, co to bývalo. Starší modely měly
naprosto běžně vyměnitelný kabel s konektorem, dneska to nemají ani K-701.
:(
Případně mě napadá jako odpověď původnímu tazateli, co koupit za kabel, na
eBay se běžně prodávají náhradní kabely k AKG sluchátkům, možná by mohl být
lepší.