Re: Kabel je sluchatkam?

Jiří Kučera fonolit na seznam.cz
Pondělí Duben 16 23:00:31 CEST 2012

Mate pravdu, dokonce vim kde je chyba a jak se jmenuje, jmeno te chyby je Eurostar Ostrava s.r.o. coz je oficialni zastoupeni Koss pro CR, me prvni porty jsem dokonce zakoupil primo v jejich ostravske prodejne, ale ty ---pip---
zavedli v poslednich letech jakesi kody a pokud jej nemate mate dozivotni zaruku za poplatek 300Kc + si zaplatite postovne.
Pokousel jsem se tem ---pip---  vysvetlit, ze jsem sluchatka zakoupil u primo u nich a vazne nemohu za to, ze pozdeji zavedeli jakesi kody a tak nevidim duvod proc platit za neco co mi při prodeji slibili, tedy dozivotni zaruku defakto tolik za kolik si v USA koupim sluchatka nove, neobtezovali se ani mi odpovedet at si trhnu nohou.
V zapalu znechuceni jsme si postezoval u vyrobce v USA, ale ani tomu jsme nestal za odpoved. Tim u me Koss skoncil a jelikoz je ten jejich kabel stejme mizerny a kratky snazim se o nejake lepsi reseni.
Idealni by byl kabel s texilnim opletem, ale sehnat neco takoveho v metrazi je jak zjistuj skoro nemozne.
Sakra vzdyt kabel je jednoznacne nejproblematicejsi cast sluchatek, to jeste nikoho nenapadlo prodavat samotne kabely v rozumne kvalite za rozumne penize, zatim jsem nasel jen hifi woodo kabely s cenou v radu jednotek a desitek tisic , jinak nic.

Jirka