Kabel je sluchatkam?

Ivan Kiss Ivan.Kiss na novohrad.sk
Pondělí Duben 16 20:16:35 CEST 2012

Niekde bude chyba, mam inu skusenost.
Na synovych obycajnych Porta pro som riesil vadny kabel dvakrat.
Prvykrat uplne zdarma, akoby slo o vyrobnu vadu. Neziadal som to. Bolo
mi jasne, ze odisiel pouzivanim.
Druhykrat myslim za 5 EUR. Chalan v servise vymenil okrem kabla z
vlastnej iniciativy aj menice za nove.
V oboch pripadoch na pockanie cca 5-10 minut.

IK