Kabel je sluchatkam?

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Duben 16 23:16:10 CEST 2012

Mno, jestli ono opatření nebude reakce na typické české vychcánkovství
(jakmile je něco zadarmo....). Ale nevím.

K tomu kabelu: tenká stíněná dvojlinka, co prodává třeba GME (RG-MD122
apod.), je ke sluchátkům docela vhodná. Je měkká (tedy než to čínské PVC
ztvrdne) a uvnitř je měď (tedy zatím byla, i když ne OFC ;-) ).

Samozřejmě to není napořád, bude nutno časem zase vyměnit.

Těžší sluchátka než Porta Pro by snesla i dvojlinku s větším průřezem
(myslím tím, že by nebyla na obtíž).

Jinak Porta Pro speciální edice měla kabel s textilním opletením...

---
Jirka