OT? nekompetentny preklad odbornej terminologie

j s jarin.hw na gmail.com
Pátek Září 23 12:41:22 CEST 2011

Ale jasne ze hej, uz sa to tu tusim preberalo a vsetci sme sa zhodli
na tom, ze to nahovno.
Co sa da robit. Nie kazdy absolovent politologie ma na to, aby
vymyslel a predaval prelomove ultrazvukove dobijacie zariadenia, takze
niektori musia robit prekladatelov alebo decision makerov.

Teraz uz len zostava napisat do Farnellu, presvedcit Inda sediaceho v
prvej linii zakaznickej podpory, ze tvojim vstupom by sa mali
zaoberat, potom ze to ma prebublat cez kvadrilion inych vrstviev
nizkeho, stredneho az vyssieho manazmentu az k nejakemu blbovi, ktoru
tuto kravinu vymyslel. Samozrejme ten tvoje stazovanie sa nepochopi,
ved maju predsa desattisice spokojnych zakaznikov a len jedneho
frflosa, ktoremu nieco vadi. Navyse na prezentacii hovorili, ze toto
je ten spravny nastroj ako oslovit zakaznikov.

Ale samozrejme tymto ti nechcem uberat na elane a odhodlani.