Rizeni varneho procesu

Pátek Září 23 10:54:54 CEST 2011

Jasně že by to šlo, akorát co do spolehlivosti bude mít průmyslové PLC navrch.

Na měření teploty by šel využít gameport, to máte 4 analogové vstupy
(+ 4 digitální vstupy), paralelní port má další digitální vstupy i
výstupy. Pak už si jen vybrat, v čem programovat a jestli to poběží
pod Windows (přímý přístup na porty se dá zajistit přes nějakou
knihovnu) nebo v DOSu.

P.K.