Rizeni varneho procesu

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Září 23 11:03:19 CEST 2011

Kolega je schopny programator (ale absolutne netusi nic ohledne HW) tak
se me na to ptal.
Ja jsem mu to rozmluvil - neznam nic horsiho nez bezne PCcko v provozu
kde jde o prachy a bezpecnost (tim nemyslim pouzit PCcko treba pro
konfiguraci/vizualizaci).
Uz jsem si tim prosel pri pokusech s meteostanicich a tam slo JEN o mereni.

Radek Vicek