Re: Rizeni varneho procesu

Pátek Září 23 10:49:03 CEST 2011

Kdysi byl, snad v Priloze Amaterskeho radia, clanek, ze nejaky kutil
nebyl spokojeny, jak jim topi panelakova kotelna - byla rizena nejakym
PLC co nestihalo. Tak k rizeni pouzil nejake od panstva odlozene PC 386
(asi jeste pod MS DOS, tak nemel problem s pristupy na porty), pribastlil
k tomu nejaka cidla a vystupni obvody a pry spokojenost.
Pamatuji se, ze mne to zaujalo, autorovi jsem psal, ale neodpovedel.

Neslo by jit touhle cestou?