Co s akumulatorom z laptopu?

Pondělí Září 12 19:20:20 CEST 2011

No to je prave ten problem, ale na druhou stranu je nekolik moznosti jak
to obejit. Spis jde samozrejme o vyuziti nebo prodej pouzitelnych dilu,
coz jsou obcas skvosty za velke penize. Ja to kdyz na to prijde resim
zaplacenim likvidace nekompletniho vraku, coz je snad i legalni, jen to
neco stoji kdyz tam prinesu v krabici kus plechu s VIN a stitky ;-) Jo
mit dneska jako konicka vrtani se ve starsich autech neni zadny med...