Co s akumulatorom z laptopu?

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Září 12 16:32:25 CEST 2011

 12.9.2011, 16:23:25

Cele se to toci kolem pojmu odpad. Co date do sberneho dvora, je odpad
a nakladat s odpadem mohou jen ti kdo maji prislusnou licenci od
ministerstva zivotniho prostredi. A palky za poruseni jsou docela
tucne. Kdezto veci ve zberne zrejme nejsou odpadem ale surovinou, se
kterou si muze delat kdo chce, co chce.
Absurditu celeho systemu krasne ilustruje napr. tento clanel:
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2011080301

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz