Co s akumulatorom z laptopu?

J.Polivka jpolivka na volny.cz
Pondělí Září 12 14:57:08 CEST 2011

Ze sběrného dvora nevím, ale ze sběrny lze odkoupit.
Jestli je to legální nevím. Ale bylo mi to nabídnuto.
Jindra Polívka

From: "RV" <vicek.radek na cpost.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, September 12, 2011 8:43 AM
Subject: Re: Co s akumulatorom z laptopu?

Me ale treba stve, ze neni mozne si ze sberneho dvora oficialne vzit
treba ruzne materialy - treba kovy. My vetsinou delame male veci a
material se bud musi na to delit z velkych kusu a nebo se vubec
nevyplati ho koupit. Vetsinou to resime odkupem ruzneho odpadu z firem
kde obcas kupujeme (nez to stihnou vyvezt do sberu), ale v tom kovosrotu
jsou zajimave veci. Podle me je lepsi nez to nekam vozit, tridit,
pretavovat a vyrabet z toho neco noveho, to vyuzit do maxima tak jak to je.

Radek Vicek