RE: OT: Výběr barevné laserové tiskárny

Cihak na dkv.lbc.cd.cz Cihak na dkv.lbc.cd.cz
Pátek Září 9 13:30:39 CEST 2011

OKInám se vyhýbám jak čert kříži. Ještě žádná mi nepřežila 4 roky provozu (bohužel je můj zaměstnavatel hojně nakupuje takže s nimi mám své zkušenosti :-( ). Mám s nimi velmi špatné zkušenosti a proto jsem je vyřadil z výběru. Teď tu mám jednu OKI410 která odešla přesně po 2 letech... Grrr... Tiskárna bude mimo kancelář v místnosti s kopírkou, takže ozón mě netrápí.

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Weissar
Sent: Friday, September 09, 2011 1:21 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT: Výběr barevné laserové tiskárny

Zdravím, asi to nebude přesně chtěná odpověď, ale stáli jsme před nějakou chvílí
ped stejným úkolem a nakonec to vyhrála OKI:

http://www.mironet.cz/oki-c610dn-barevny-led-a4-usb-duplex-sitova+dp104105/

přínosem měly být náklady a to že "nesmrdí ozonem" kolegovi v kanclu. Bohuže ji
budeme mít až příští víkend, takže reference 0.

Petr