OT: Výběr barevné laserové tiskárny

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Pátek Září 9 20:53:42 CEST 2011

Nepolezu vam do vlakna jen me to zarazilo. OKI mame v podstate ted vsude
a krome vymeny toneru o nic prakticky nevime - ale tedy jen B&W modely.
Jake jsou to ty co se kazi?

Naopak naprosto strasidelne zkusenosti mame s kancelarskyma Xeroxama -
pritom velke salovky umi dobre.

--
S pozdravem
Radek Vicek