OT: Výběr barevné laserové tiskárny

Petr Weissar weissar na kae.zcu.cz
Pátek Září 9 13:20:30 CEST 2011

Zdravím, asi to nebude přesně chtěná odpověď, ale stáli jsme před nějakou chvílí
ped stejným úkolem a nakonec to vyhrála OKI:

http://www.mironet.cz/oki-c610dn-barevny-led-a4-usb-duplex-sitova+dp104105/

přínosem měly být náklady a to že "nesmrdí ozonem" kolegovi v kanclu. Bohuže ji
budeme mít až příští víkend, takže reference 0.

Petr