bleskozvody - nejake citanie

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Září 5 14:52:27 CEST 2011

hmm a jak vite ze by ti sousedi nevyhoreli i s hromosvodem?

vim ze x baraku vyhorelo i presto, ze hromosvod byl

nekdy je to take sam o sobe problem - na chalupe jsme na kopci, na skale
(10cm kamenite zeme a zbytek nejaka rozpadla rula) - zakopat zemnici
tyce je nerealne - jedine co slo, bylo zakopat do zeme tabule plechu - i
tak abysme prosli pri kolaudaci jsme to museli prolejt vodou a stejne to
bylo s chlupem

Radek Vicek