bleskozvody - nejake citanie

Koder Petr Koder.Petr na azd.cz
Pondělí Září 5 15:24:23 CEST 2011

V souvislosti s tématem jsem si vzpomněl na pořad Turbulence a fotky od diváků.

Podle této fotky asi ani kvalitní vysoký bleskosvod nemusí chránit blízké okolí.
http://img3.ceskatelevize.cz/program/porady/10315081586/foto09/7938_02.jpg
Hlavní výboj totiž v tomto případě jde mimo špičku střechy. Zajímalo by mě, jestli tenhle případ odpovídá teorii "koule 60m"...

Petr