bleskozvody - nejake citanie

Richard Kaliciak hw.kaliciak na stonline.sk
Pondělí Září 5 11:42:22 CEST 2011

Dobry den,

na slovenskych dedinach zase panuju povery, ze hromozvody pritahuju blesky, tak ich radsej nemontuju.
(A potom placu, ze vyhoreli, ako sa to stalo u susedov mojej babky asi pred 35 rokmi.)
Casto je to tak, ze jediny hromozvod je na kostole.
V nemecku zabije blesk rocne 3 az 7 ludi, v 19. storoci to bolo okolo 300 ludi rocne.
Myslim, ze pravdepodobnost, ze do cloveka udrie blesk, je vyssia ako prva cena v sportke, a predsa viac ludi stavkuje ako si da na dom hromozvod. :-)

Richard Kaliciak