Hledani umisteni kabelu pod zemi

Lubor butan na centrum.cz
Pondělí Říjen 31 15:22:18 CET 2011

Měříval jsem s hledačkou SEBA.
Měla generátor, podle chuti 1kHz, nebo 10kHz a trafo s odbočkami, kterým
se dala měřená smyčka přizpůsobit pro optimální přenos energie.
Kabel o kterém píšete je nejlépe propojit dalším drátem na povrchu, ale
trochu stranou do smyčky, a do té pustit ten 1kHz.
Pak už jen feritová anténa s předzesilovačem, am detektorem a
sluchátkem, a tím si ten kabel zaměříte, a naklápěním feritky jde
odhadnout i hloubka kabelu.
Lubor