Hledani umisteni kabelu pod zemi

Pondělí Říjen 31 16:56:25 CET 2011

Dělal jsem to trochu jinak. Vysílač - trafo 12V, proud 5 až 10A (třeba
přes žárovku z auta). Přijímač - cívka ze stykače připojená na
mikrofonní vstup magnetofonu bez automatiky a sledovat VUmetr. Dnes
třeba laptop s nějakým programem pro záznam zvuku. Pokud nemáte blízko
nějaký zdroj mg. pole 50Hz, chodí to dobře. Cívkou jezdíte okolo kabelu
a sledujete směr minima signálu.Tím zjistíte i hloubku.
Anděl