Hledani umisteni kabelu pod zemi

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Říjen 31 15:16:52 CET 2011

 31.10.2011, 15:11:16

Nedavno jsem takto hledal vedeni v panelech.
vysilac: Notebook + 1 tranzistor v A tride, vystupni proud cca
100mA
Prijmac: rezonancni obvod L na 3cm feritu + C, FET + bip. jako zesilovac,
sluchatka

Hledal jsem na minimum signalu, f cca 6kHz, fungovalo to docela dobre na cca 15 cm

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz