Jak pripojit reproduktory k novemu televizoru?

Středa Říjen 26 09:28:12 CEST 2011

2011/10/26 Jaroslav Buchta <jaroslav.buchta na hascomp.cz>:
> Kdyz uz je tu toto tema - dela se neco jako monitor k pocitaci ale ve forme
> televize? Tzn. neco, co je treba full HD plasma 120cm uhlopricka ale bez
> tuneru, aby to nepodlehalo placeni poplatku za TV?

Asi ne.

> A samozrejme stat by to
> melo stejne nebo min nez takova plasma s tunerem, asi sci-fi, co ?

Tak to už vůbec ne. Je po tom minimální poptávka = bude to drahé.
Televizí se prodávaj mraky.

> Ja v podstate zvuk z televize vubec nepoustim, protoze mam satelit, PC a
> dalsi zdroje dle potreby pripojene pres HDMI k receiveru a z toho do TV,
> ktera funguje jen jako monitor a tuner ma tedy naprosto zbytecne.

Sestava satelit + monitor = televize, placení TV poplatku podléhá.
Stejně jako počítač s TV tunerem.

> Kdyby navic CS-link prodaval kartu, kde by nebyly verejnopravni kanaly a
> nepodlehala tedy poplatku, bylo by to naprosto dokonale...

Aha, tak takovou kartu neseženete, je po ní opět minimální až nulová
poptávka, jedině že byste si koupil třeba polskou, německou nebo jinou
kartu bez českých kanálů, pak ale asi narazíte na polské nebo německé
nebo jiné zákony.

P.K.